Міський транспорт у Краматорську ходитиме по-новому
Відтепер міський транспорт у Краматорську ходитиме по-новому. Це буде мало не революція – нова схема руху громадського транспорту суттєво змінює звичні маршрути тролейбусів і автобусів. Стане набагато менше маршруток, їх замінять автобуси середньої місткості. Загалом кількість одиниць транспорту зменшиться, але перевозитимуть вони більше пасажирів. Таким чином вирішуються одразу два питання: екології і рентабельності пасажироперевезень.
Міський транспорт у Краматорську: що зміниться
Наприклад, перестане ходити популярна маршрутка № 10 приватного перевізника. ЇЇ замінить комунальний тролейбус з автономним ходом, який буде рухатися тим самим маршрутом. Також для зручності залишать звичний номер – десятий.
Тролейбусні маршрути № 8-а та 8-б відмінять як нерентабельні. Скасують автобус № 23, його замінить № 29, який з’єднає селище Семенівка зі Старим містом.
Ці та інші нововведення презентували та обговорили на Громадських слуханнях у виконкомі. Проєкт рішення про затвердження нових маршрутів громадського транспорту опублікований на сайті Краматорської міськради.
Нову транспортну мережу Краматорська почали розробляти ще пару місяців тому. Попередні наробки не виносили на широкий загал, проте обговорювали у різних фокусних групах.
«Робочий проєкт нової транспортної схеми ми розіслали до територіальних комітетів, старостинських округів по селищах, профкомів крупних підприємств. Запропонували на розгляд депутатам міськради та громадським активістам. У відповідь нам надійшло багато зауважень і пропозицій. Більшість з них ми врахували, а по деякім довелося відмовити. Адже неможна задовольнити усі потреби, доводиться знаходити золоту середину», – розповіла начальниця відділу транспорту, зв’язку та енергетики Олена Бахмєтьєва.
Найбільше суперечок виникло з приводу маршрутів, що з’єднують селища з містом. Пасажиропотік на таких маршрутах зазвичай нерівномірний, тому в часи пік місць пасажирам не вистачає, а вдень машини ходять напівпорожні. За новою схемою намагаються нівелювати ці недоліки.
Так, запроваджено новий маршрут № 33-а від селища Дмитрівка, яке нещодавно увійшло до Краматорської територіальної громади, зі Старим містом. Новий маршрут проходитиме через Шабельківку, за рахунок чого зменшиться інтервал між автобусами.
«У нас великі сподівання на нову схему, яка покращить транспортне сполучення селища Шабельківка з містом. До обговорювання пропозицій виконкому ми долучили широке коло мешканців. Розповсюдили схему в нашій групі у соцмережі, також провели декілька засідань ініціативної групи. Все проходило прозоро, пропозиції людей були максимально враховані», – сказала Світлана Бабакова, староста Шабельківського старостинського округу Краматорської територіальної громади (на фото).
Після обговорення на Громадських слуханнях в проєкт нової транспортної схеми внесуть запропоновані правки, після чого передадуть на затвердження виконавчим комітетом. Засідання щодо міського транспорту у Краматорську відбудеться 17 листопада.
«Ця концепція – не догма. Якщо згодом ми побачимо слабкі місця, будемо вносити корективи. Головне, щоб виконувалися головні цілі транспортної трансформації: задовольнити потреби людей, врахувати економічну складову та покращити екологію», – наголосила Олена Бахмєтьєва.
Читайте також: Велоінфраструктура Краматорська очима велосипедистів: чого прагнуть та що хочуть змінити
Світлана Денисенко
Відстежуйте події, що відбуваються на сході України, разом з нами на наших сторінках - YouTube або Facebook або Twitter або Telegram. Долучайтесь!
А лазурный и ЭМСС как стеденят