Зламати стереотипи – Донецька область затвердила новий логотип та слоган

Сплетені стебла ковили, які степовим вітром вигнулися у формі літери «D», та слоган «Простір можливостей» – такі візуальні елементи маркетингової стратегії Донецької області затверджені на колегії облдержадміністрації.

«Проєкт маркетингової стратегії, який ми пропонуємо вашій увазі, здається доволі емоційним, але він логічно вибудований. Наразі Донеччина в уяві багатьох людей – це зона війни. І це правда. Але настав час сформувати імідж безпечної та перспективної області з великими можливостями. Тому такий інструментарій, як маркетинг, здатен забезпечити більш ефективне просування регіону та залучення додаткових ресурсів», – так почала презентацію нового бренду Оксана Головко, директорка департаменту інвестиційно-інноваційного розвитку і зовнішніх відносин ДонОДА.

У розробці маркетингової стратегії та бренду Донецької області взяли участь представники громадськості, наукових установ, органів місцевого самоврядування та творчі особистості. На першому етапі були проведені широкі дослідження серед різних груп населення щодо їхнього уявлення іміджу регіону.

Наступним етапом став swot-аналіз, який показав сильні та слабкі сторони, можливості та загрози. На підставі цього було створено «дерево цілей стратегії». Його основні «гілки» такі:

  • розбудова привабливого регіону для всіх демографічних і суспільних груп
  • виявлення та висвітлення можливостей для всіх і кожного
  • забезпечення популярності та впізнаваності регіону.

Невід’ємною частиною маркетингової стратегії є бренд області. Для створення лого були запрошені професійні дизайнери, але сутність бренду визначила робоча група на підставі проведених досліджень.

«Всі роки свого існування Донецька область змагалася за першість, виснажувала ресурси, руйнувала екологію, не жаліла людей, щоб досягти перемог. Війна змусила жителів Донеччини усвідомити цінність власної домівки, спокою в ній, можливості працювати, впливати та керувати власною землею. Тобто, на першому плані опинилася людина, а ні ефемерні перемоги», – зазначила Оксана Головко.

Візуальною основою бренду стала ковила, яка символізує безкрайній степ. Незважаючи на те, що Донецька область є багатонаціональною, мультирелігійною, з різноманіттям промислового та природнього ландшафту, є дещо спільне, що притаманне всім куточкам регіону, – це степ. Ковила, особливо сплетена у пучок, сильна та витривала рослина. Тому зупинилися саме на такому лого. І додали до нього надихаючий слоган: «Донецька область – простір можливостей».

Степова ковила – новий символ Донецької області

Згідно цієї логіки, тепер фірмові кольори Донецької області – відтінки зеленого, які передають різний колір ковили у різні сезони, різнотрав’я степу та розмаїття життя області. Лого може бути зображений у прийнятих кольорах, а також у монохромному чорно-білому кольорі, у бронзі, у золоті, або у безкольоровому тисненні.

Пропонований дизайн брендованої продукції

«Жодних посягань на герб Донецької області, який був затверджений обласною радою, немає. Обидва зображення можуть використовуватись як разом, так і окремо. Причому герб має бути розміщений або зліва, або зверху, як офіційний символ Донецької області», – наголосила Оксана Головко.

Розроблений бренд не замінює собою існуючого гербу Донеччини

Тепер, після ухвалення на колегії маркетингової стратегії Донецької області та бренду, будуть проведені певні процедури, після яких голова ДонОДА видасть розпорядження про їх затвердження. Паралельно будуть оформлені авторські права на бренд. І найголовніше – протягом півроку має бути розроблений детальний план реалізації стратегії.

Світлана Денисенко


Відстежуйте події, що відбуваються на сході України, разом з нами на наших сторінках – YouTube або Facebook або Twitter. Долучайтесь!


Відстежуйте події, що відбуваються на сході України, разом з нами на наших сторінках - YouTube або Facebook або Twitter або Telegram.  Долучайтесь!

Цей сайт використовує cookies