У Приват24 з’явився «антишахрайський» сервіс: кому потрібен та як скористатись

47272
коментарі відсутні

У Приват24 з’явився «антишахрайський» сервіс:

У мобільному додатку Приват24 з’явився терміновий сервіс інформування про шахрайство. Новий сервіс допоможе українцям миттєво інформувати банк про такі випадки та отримати допомогу або консультацію.

Він також дозволяє зменшити потенційні збитки від шахрайства за рахунок швидкого впровадження блокуючих дій.

Про це повідомили у пресслужбі ПриватБанку.

Зокрема вказується, що відтепер клієнтам, що стикнулися з шахрайством, не потрібно телефонувати до банку та чекати з’єднання з оператором. Терміновий сервіс інформування про шахрайство у Приват24 автоматично включає всі необхідні заходи. Це допоможе запобігти подальшим спробам шахрайства та мінімізувати ризики для клієнта. У деяких випадках можна буде й автоматично створити заявку на повернення коштів.

Новий «антишахрайський» сервіс доступний в мобільному додатку Приват24 в меню Комунікації (у правому верхньому куті на головному екрані додатку).

Для отримання допомоги від банку у разі списання коштів з картки шахраями, не отриманні оплаченого товару чи випадковій передачі персональних даних шахраям, треба відповісти на кілька питань. Вони знаходяться у розділі «Повідомити про шахрайство».

Крім того, ПриватБанк закликає клієнтів за допомогою нового сервісу передавати інформацію про шахрайські (фішингові) сайти, підозрілі телефонні номери зловмисників, щоб разом протидіяти шахрайству.

Читайте також: Навчання, дозвілля та соціалізація: МОН створило карту цифрових освітніх центрів


Відстежуйте події, що відбуваються на сході України, разом з нами на наших сторінках - YouTube або Facebook або Twitter або Telegram.  Долучайтесь!


0 Коментарі
Вбудовані Відгуки
Переглянути всі коментарі

Новини

Відео

Аналітика